sjuk å sjuk

Hej allihopa

Stannade hemma idag, är inte så kry så pappa sjukanmälde mej och jag gick och la mej i sängen igen! Ångrar det som satan, älskar medialektionerna så jag vill vara med på varenda en ju! Fast jag vetetusan om vilken vi hade idag. Kanske bäst så!

Känns som att det är tisdag fast det är bara för jag vill att det ska vara tisdag.. tisdag tisdag tisdag. Det ska hända så mycket roligt då! Först och främst ska jag få ge mamma min fina present jag köpt till henne, asnöjd! Så ska vi ha återträff med dom som var med på vårshowen i nian, ska gå och äta pizza mums! Gissa vem som fick huvudrollen på vårshowen förresten ;);) mjaa och resten av kvällen väntar teater! Om det inte är så att vi känner för att sitta kvar på pizzerian i flera timmar då.

Funderar på om jag ska gå och trycka i mej lite mat, men jag har ingen matlust. Svälter seriöst mej själv när jag är sjuk hah.. ska dricka lite nyponsoppa iallafall så jag får upp värmen i kroppen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0