på skolan

Hejpåer

Sitter på skolan mellan Anna och Elin och har multimedia just nu, ganska kul. Är astrött och hungrig! Missade dessutom bussen imorse, sov till halv åtta, hade fem minuter på mej att klä på mej och kila men jag valde att sova dom fem minuterna också, hihi.. missade dessutom åtta bussen för jag åt så långsamt, mamma offrade sej att skjutsa mej eftersom pappa åkte ifrån mej när han ändå skulle till stan?? Schyyyysst.

Skulle ju ha simmat idag men både jag och Karro är alldeles för trötta för det, dessutom har jag kvinnliga veckan så jag vet inte om jag är så sugen på att bada pga det heller.. har dessutom bestämt mej för en väldigt svår sak och den här gången ska jag klara det, ni flesta fattar nog vad jag syftar på så stötta mej nu!! Nu är det slut,

så även detta blogginlägg så vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: janine

hurru på torsdag blire jue badet va ? ☺

2010-10-18 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0