kyyyligt

Hej mina vänner,

tänkte berätta lite om min kväll för er som bryr er! Ponthusen kom och höll mej sällskap runt åtta, kollade på ett desperate och käkade lite chips. Vi hade planerat att ta det lugnt ikväll men så vart vi sällskaps sugna men det var verkligen ingenting på g här i lilla Timråhålan! Så jag sa åt en hel drös att komma hit på filmkväll men efter tjugo minuter ångrade jag mej och smsade allihopa att det inte blev något.

Vet inte varför ångrade mej bara helt enkelt.. men då hade Simon och Andreas redan kommit så långt så det kändes taskigt att bara lämna dom därute hah, men vi var inte så snäll så vi bjöd in dom utan jag och Ponthus snörade skorna och joinade dom ute i kylan! Fast så värst kallt var det inte ändå, gick ner till Timrå och då blev det däremot kallt.. kom hem för 45 minuter sen kanske, skulle ladda ner ett desperate men så kommer denna upp



:o hur kul var det då! Men nu ska jag springa iväg och göra nudlar, poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0