köpa skooor

TJA TJENA HALLÅ TJENIXEN HEJ GODDAG GODDAGENS SHU HELLO HOLA

Kom hem från skolan typ nu, fick skjuts hem av Karros mamma annars hade jag inte varit hemma såhär tidigt! Egentligen ska jag inte det på tisdagar men vi hade lyckan att få sista lektionen inställd, tjoho :D och det var engelskan mitt på dan också, då gick jag, Karro och Rebecca runt i stan och kollade på skor! Hittade mina drömskor, så snygga.. typ kängor, berättade om dom för mamma och därför så ska jag få åka och köpa dom nu :D

Hihi! Liiite glad, ska kolla om dom har nån fin björnpuppa på birsta också, dom var slut i stan. Kan ju alltid hoppas!
Hörshej :D

Kanske, om jag inte hunnit åkt på teater än då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0