juul

Hejhejj

Sitter på multimedian just nu, fixar med hemsidor som vanligt! Men det är roligt. Sitter också och funderar på min önskelista till jul hihi.. och vilka jag ska byta julklappar med? Kanske man inte ska tänka på det nu fast äh. Gör det ändå ja! Förra året köpte jag till familjen, Ponthus, Linn, Janine, Linnéa, Karro och Claudia men det blev aldrig av så jag och Claudia bytte? Så hennes julklapp ligger fortfarande hemma hos mej den!

Tycker det är jätteroligt att sitta och planera vad man ska köpa till dom hihi :) fast inte när man får panik och inte hittar nånting, så lika bra att bestämma i tid!

Elin hälsar att hon ska slå alla barnen

Kommentarer
Postat av: janinoooos

vii byter julisar :D

2010-10-25 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0