hem märe

Gud jag håller på att hungra ihjäl.. vill veta vad det är för lunch men det står bara "ekologiskt" på varenda dag den här veckan, vad dom nu menar med det. Hoppas dom inte bjuder på nån läskig mat :o

Vill att det ska bli rast så jag kan gå och äta min banan, så vill jag att nån ska massera mina axlar satan vad ont jag har i dom!! Pga min tunga väska, väger säkert 20 kilo. Vill åka och bada. Vill köpa min björnpuppe-mössa, snygg den är! Ska gå och köpa den efter skolan om jag hinner. Hoppas..!




Några fina bilder från min inloggning!

Kommentarer
Postat av: issa

whaat

jag ska också köpa en sån mössa :)

2010-10-04 @ 14:23:41
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0