hallå i stugan

Tjenixen

Är hos Ponthus nu, ska kolla på The love guru. Har väl inte gjort så mycket ikväll, håret vart faktiskt helt okej! Tog ju som sagt inte så mycket på det färgade, typ ingenting haha.. men har jag mittbena ser det normalt ut men jag råkade göra fetaste slingan vid snebenan så där ser det lite knepigt ut :o hehe oops.. men det löser sej, haha äh skitsamma får väl se ut så ;) får köra med mittbena och se om det går till sej!

Är hur trött som helst, sov kanske för mycket i natt hah. Längtar till måndag för då ska jag och Karro åka och simma :D känner att jag måste börja träna nu, seriöst. Har käkat gotta varenda dag typ sen skolan började, bra Linda bra.. och med min matsmältning så lägger jag på mej direkt heh.

En annan sak jag längtar efter är teatern som börjar igen på tisdag, som jag har längtat!! Missade första gången som var i tisdag, hade ju årsdag med Ponthus då så inte tänkte jag planera in nånting annat än massa mys då inte :)

Men nu ska jag kika på film puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0