ehe

Hejj :)

Sa nyss hejdå till Ponthus, han skulle och träna han så nu sitter jag här. Drog ju som sagt och simmade med Karro förut men vi var lite lata.. vet inte varför men gud vad jobbigt det var idag! Det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång. Ska nog åka och simma imorn också fast med Janine, vi hade ju planerat att vi skulle på hälsohuset varje dag den här veckan för dom har gratis vecka men än så länge har vi inte varit där en enda gång hah.. men jag har ju varit sjuk så det är väl därför!

Jag och PoNtHuS (fint skrivet va?) har inte gjort nå särskilt, kom inte fram hit förens typ halv sju kanske. Orkade inte gå från Timrå så satt och väntade på bussen ett bra tag hah.

Men nu ska jag fortsätta att göra ingenting så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0