bilderrr

MEEEEEEN HEJJJJ PÅ ER!

Sitter och är lite dryg på msn med Janine just nu hehehehhe :) ganska roligt :D eller dryg är jag väl inte jag skickar bara mitt fula förråd av såna där egna smajlisar.

Jaa jag var ju som sagt och åt pizza med några av niorna förut, roligt att träffa alla :) åkte inte på teater efter det, satt kvar på pizzerian mot sju nån gång. Efter det gick jag, Zhara och Linnéa Zaboli runt i Timrå lite! Av nån konstig anledning slutade vi på Timrå gården haha.. varit där en enda gång förut, typ två år sen och det SÖG. Den här gången också, men vi var mest där för att värma oss och Zhara satt och gjorde narr av en stackars Rasmus hah :D liten bonnläpp! Har en fin video jag kan bjuda på sen också.

Pappa hämtade mej i Timrå typ halv tio, åkte hem och åt... mmmm äta <3<3


Issa & Zhara

Karro, Jenny & Madde

Zhara porrar sej lite med sin pizzabit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0