bilder sen fredags

Hej på er

Sämst uppdatering jag vet, men har jag haft fullt upp med att hmm.. sova. Efter jag varit hos Totta igår stack jag och köpte massa gotta och hyrde film, åkte upp till Ponthus och hade myskväll :) sov över hos han och kom nyss hem, ska dra och träna med Janine senare också. Typ snart skulle jag tro!

Täknte lägga upp nå bilder sen i fredags om det går, det har blivit nå fel på min dator.. tog sju minuter att komma in på facebook och asså a jag vet inte. Skitdator! Kan ju iallafall säga att jag hade stenkul hos Cicci i fredags :D dansade gärnet så kunde knappt gå på lördag för jag hade så ont i benen, kan ju säga att jag och Moa partade gärnet haha :d kanonkul!


Innan hos Janine, jag Janine & Issa

Innan, Janine, lilla jag & Issa

Innan, Issa, Janine & jag

Claudia, Karro, Janine, Issa & Becca

Hahahahah vi körde nå spel.. Janine, Madde, Jag, Becca

Issa & jag

Moa, Issa & jag!

Kommentarer
Postat av: issa

du och moa? jag då :o :o

2010-10-17 @ 18:04:36
URL: http://ibergman.blogg.se/
Postat av: pöppen

äntligen ett inlägg;) haha har uppdatera bloglovin om och om igen för att se om du har skrivit nåt:D

2010-10-17 @ 18:09:41
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0