aw



TJA BLOGGEN!

Är med min fina älskling, men just nu satte han sej och spelade mario för jag skulle ta itu med bloggisen lite ja.

Vad har jag gjort sen sist då?

Joo.. jag tog en moppetur till Timrå och hämtade Janine som satt på busshållplatsen, snäll som jag är så skjutsade jag hem min lilla pingla! Sen drog jag mej hem och spelade mario och sjöng lite singstar :D väldigt vackert, jag vet jag vet.. tog en dusch och sådär sen. Är asglad för alla body lotion, duschcremer och shampoon jag fick när jag fyllde år, känner mej så fräsh och sitter och varierar allt för varje gång jag duschar haha :D idag tog jag hela kittet jag fick av Cicci, yummi!

Tro om jag ska umgås med pojken min nu haha.. vore ju snelt :)))
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0