asdsdg

Hej på er

Tror vårt internet hemma har krashat, det har ju alltid krånglat så nu har vi bytt modem men det blev inte så mycket bättre haha.. hoppas pappa fixar det idag. Så nu är jag på skolan och tänkte skänka ett blogginlägg till er!

Har nyss suttit och hört hur hemsk Elin och hennes kompis var mot folk på paradisbadet hahaha.. bra kul! Längtar tills jag ska dit nästa gång, jag och Ponthus har bestämt att vi ska dra dit nån gång i vinter. Blir kung de! Nånting jag mer längtar till är att sluta skoldagen för då ska jag vara med Ponthus som jag varken sett och eller hört skymten av sen i måndags. Okej två dagar.

Har dessutom varit i studion och knäppt typ profilbilder.. vi ska göra nånting med dom. Såg väl helt okej ut på den där lilla skärmen men så nu på datorn så ser jag verkligen skiträdd ut, typ stirrar, ser ut som att jag skakar. Räddhare!


Rädda meejjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0