arg tjej!!!

JAG ÄR SÅ LESSSSSSSSSSSSS

på mitt hår, på min jacka, på mina skor, på mina vantar, på mina kläder, på mitt rum, på min mobil och på min dator. Vad arg jag blir!;o och det är inte det att jag inte har råd att köpa nya kläder men det finns ju ingenting som faller mej i smaken.. jag är så äckligt kräsen! Uffa. Ska ändå inte köpa nånting till mej själv, förutom slingfärg, innan jag köpt alla julklapparna så jag vill bara fixa det så fort som möjligt..

Så är jag less för jag har inte pluggat, kommer inte plugga, orkar inte plugga. Jag är så dålig! Ingen motivation till nånting. Vill spela the sims men Linus är hemma :( och nu hör jag Lukas fråga om han får spela så han läju ta datorn innan mej om Linus drar, buhuuuu

Grinarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0