älskling



Godkväll

Hjärtis kom hit och höll mej sällskap ikväll, är ju inte alltför pigg så vi låg och kollade på lite desperate och jag peta i mej nå chips. Spelade mario och sådär! Myste på bara :)

Har 37.7 graders feber nu, så jag vet inte om det blir skola imorn eller inte.. vill jättegärna gå men är inte så säker på att jag orkar. Och om jag inte går så kommer jag inte få gå på teatern och det suger! Men pizzakvällen den ska jag iallafall på, det är ett som är säkert. Isåfall pälsar jag på mej riktigt ordentligt och tar på mej nån gasmask så ingen ska bli smittad hah, vill jättegärna träffa mariedalarna! Nog för att vi inte är nå mariedalare längre, men ändå!

Men vet ni vad.. nu ska jag lägga mej, så jag kan bli frisk nån gång!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0