adasda

Hej på er

Sitter på skolan nu och ska ha bild, det är torsdag vilket betyder att vi har alla kärnämnen. Eller svenska hade vi inte tror ja? Fast ja bild är ju inget kärnämne men det är världens värsta ämne, inte varit här på veckor och ville egentligen inte men så skulle jag det för Viktoria var ju så duktig och härdade hit idag, då kunde jag väl inte bara dra hem..

Ska åka och simma sen med Janine och Karro dessutom, orkar egentligen inte för jag är så trött men man får väl tvinga sej lite så man rör på fläsket nån gång..

Min vän Elin är här idag också, hon är så söt & snäll :):) just nu ligger hon med huvudet på bänken och verkar inte alltför pigg! Hon skrattade jättefint och roligt förut också men när jag bad henne att göra om det kunde hon inte.. då blev jag ledsen. Ska förresten hänka med henne & Anna till Alnö imorn, hoppsan då!!

hörs

Kommentarer
Postat av: pöppen

jag kan göra det imorn på våran alnö tripp;)

2010-10-21 @ 16:42:31
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0