vad du åt idag

Dag 4



Haha kände på mej att den frågan skulle bli en sånhär dag då jag svullat som en gris.. aja skitsamma gör jag väl rätt ofta, vore snarare svårt att pricka in en dag då jag inte svullade som en gris!

Knappt en halv portion risgrynsgröt till frukost
höll på missa bussen så fick inte äta mer </3

Lunch, minns inte vad det var men vet att jag åt typ tusen knäckemackor iaf

En rad marabou polka som jag fick av Bea

En portion makaroner och korv
creds till mej där för jag lagade mat till hela familjen+Ponthus=7 personer!!!

Popcornmeny på hockeyn
dvs en stor popcorn och en halvliters cola, fast jag delade med P

En rad marabou sweichernöt som jag fick av pappa

En mandarin



Okej jag trodde det var mycket mer, för jag har gaaanska ont i magen.. ni ska se min lista på saker jag proppat i mej en dag när jag har mens, ska seriöst visa er de. Det är inte mänskligt att man kan få i sej så mycket och då skojar jag inte, börjar typ grina om jag inte får äta. Förresten stryk det där "typ".....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0