snabb som blixten

Hemma!

Gick från ok till mej på en kvart, EN KVART! Satan vad jag är snabb, tog inte hästvägen dessutom, hoho nöjd. Kanske var för jag frös så mycket så fick världens turbo för jag ville bara krypa ner i min varma säng som jag har gjort nu hihi..

Har varit en skön skoldag idag, två lektioner och gröt till lunch! Kan ju säga att jag och Bea har verkligen längtat efter gröten hela veckan haha ;) asgott! Eller ja skolans är men hemma är det en helt annan femma, gillar att skolans är typ torr. Synd bara att jag vart mätt så fort, ville ju äta hela dan ja

Såg nånting på Sannas blogg nånting om nå bloggschema eller va det nu va, ska göra det jag också :) typ att ena dan skriver man om sej själv, andra om ett minne osv.. eller ja jag minns inte direkt nu men det dyker iallafall upp nånting senare!

poss


Ponthus lämnade sin tröja här igår, så han får skylla sej själv att jag använde den ;)

Elin hittade ett "kryp-in" hål i tröjan som hon nyttjade, vi är alltid så romantiska med varandra ♥ tihi

Kommentarer
Postat av: pöppen

aw, blir tårögd av att se den där bilden, vi är så kärleksfulla, vill du komma hem till mig så vi kan hålla sådär igen?<3

2010-11-19 @ 14:34:35
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0