slingar håret

Hej bloggnisse

Sitter och är fiiin i håret just nu, kollarå



Okej det syns inte så mycket just där, ledsen jag blir. Håller iallafall på att slinga håret för er som inte förstod ett :d skulle egentligen varit på birsta nu men jag försöker få mamma att skjuta på det tills imorn.. känner inte för att klä på mej och åka dit just idag, dessutom ska Ponthus komma fast när vet man ju aldrig, kan ju inte direkt fråga! KUL. Nej men en hemtelefon har jag ju faktiskt, som sagt.

Men har varit för igång med sligningen så jag har inte ens tänkt på hur lite sällskap jag har. Fast äh, klarar mej

Ska fördriva tiden lite så jag får ta bort det här, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0