sitter kvar ja



Hej töntar

Sitter kvar på skolan fastän jag slutat, älskar skolan så mycket. Nej men tänkte ta tjugo i fyra bussen för då kommer det en laggabuss på en gång när jag hoppar av i Timrå, toppen ju! Har sällskap av Edvin också. Har varit den tråkigaste skoldan nånsin här idag, kanske för vi bara haft kärnämnen och inget media alls eller för jag varit hungrig och trött hela dan, har längtat efter Ponthus ska äntligen få vara med honom idag, känns som att jag inte sett han på år men det var i måndags när jag tänker efter.. så det blir mys det!

Ska kanske in en sväng till birsta också, köpa nya hörlurar, eller headset eller a till mobilen iallafall. Mor och far är skyldig mej ett par, så nu ska jag välja det dyraste heheh.. för nå gräns på priset glömde dom att lägga till, synd

Nej men ska väl kika runt lite nurå,hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0