satt ehhh

Skulle kunna slänga upp en cool bild på mej och biobiljetten men tyvärr är jag på Linus dator och här finns ingen webb, kan göra det sen! Just för att dom inte tog av den där biten dom gör när man går in hehe. Var inte vakt där så kunde ha sparat dom där 130 kronorna egentligen..

Så vad tycker jag om filmen?

Bra är helt fel ordval för såna här filmer haha, för jag ser då inget bra med massa blod och kroppsdelar som flyger omkring. Men den var heeemsk!!! Och jätteobehaglig och jag skakade ha-ha :( gör det fortfarande.. typ inge 3D men den var värd pengarna om jag får säga det själv!

Nu blir det sims!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var filmen hämsk??!??! :)

2010-11-02 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0