musik


Daniel Adams-Ray - Dum av dej

Kvart i ett och jag är klarvaken! Det här ser inte lovande ut, men en positiv sak är ju att jag läju slockna snabbt på måndagkväll iallafall. Hoho härligt, ska börja se det positiva i alla saker! Fin början.

Nej men jag tänkte faktiskt gå och lägga mej typ snart. Kikar lite till, sen kryper jag till kojs. Börjar halv nio imorn som jag gör alla dagar utom en i veckan, men ändå hade jag helt glömt det! Det stod helt still när jag började på dagarna, men Karro påminnde mej hon hihi. Måste dessutom köpa en ny skåpnyckel för jag har slarvat bort min, kul att lägga julklappspengarna på det. Men what to do!


Kommentarer
Postat av: pöppeenn

sötgumman:)

2010-11-08 @ 06:31:55
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0