lugn helg

Länge sen jag skrev nånting, men det brukar ju bli så på helgerna! Men har inte haft nå särskilt för mej direkt, igår tog jag en mysdag med min älskling, asgosigt :) först sov vi i nå timmar hehe sen kollade på vi på lite beck och åt gotta. Gick hem till honom klockan tolv i minusgrader också, drog på mej en bandana för hela ansiktet och pälsmössa på det och täckbyxor och grejer! Frös inte ett dugg, skönt de ;) försökte få igång hans epa men det gick inge vidare, mamma hämtade oss runt två så for vi hem till mej och sov. Eller vi sov inte förens halv fyra nånting, var inte så trött efter dom där timmarna vi sov hah

Har typ inte gjort nånting idag, Janine kom hit :) fast nu for hon vidare, försökte dra med mej Ponthus och följa med henne men han är inte så kry så jag stannade hemma med honom. Har gjort iordning fotbad till han som den urgulliga flickvännen jag är hehe


Hahah fagert......!

Ponthus håriga ben :):):):):):)

Kommentarer
Postat av: anna

hihi tack:')

2010-11-28 @ 11:34:56
URL: http://annamorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0