kuljul

Godmorgon kära vänner

Är hemma från skolan idag, är så förkyld så mamma tyckte inte att jag skulle ut i snön. Men jag ska nog ut och göra årets första snöängel för min del ändå hihi :) så vill jag åka pulka, men helst inte själv. Janine vi skulle ju åka bob till Timrå nån dag :D det måste vi göra nu innan dom börjar grusa på vägarna! I natt drömde jag förresten om dej, att du kom till mej med massa paket :):):) då vart jag jätteglad för dom var fina! Hihi.

Känner att det skulle varit roligt att ha en mobil en dag som denna när man ska sitta hemma hela dan, men nääe. Börjar bli ganska störande dethär.. idag ska jag verkligen tvinga pappa att åka och köpa en åt mej.

Men nu ska jag fortsätta med att göra ingenting,pussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0