HOS POPPPPLO

TJA BLOGGENNNN!!!

Är hemma hos Ponthus med Bubbas nu, dom sitter och spelar fifa och här är jag! Dom säger att dom är bäst men jag tycker själv att det är jag som är rankad etta. Har varit på klassfest först ju, trevligt var det! Åt massa gotta och sjung singstar :) sen tog jag och Karro skjutsen som gick halv tio ungefär, for till Madde där det var lite fest! Eller vi stryker lite. Kul var det :D men nu skulle alla gå hem så vi stack hit vi.

Tänkte lägga upp lite bilder men Ponthus dator var lite för gammal för att kunna stoppa i ett sånt där chip så jag tar det imorn istället när jag är hemma. Men det vart en helgrym kväll iallafall! Sitter och äter macka och dricker mjölk nu. Ska hem sen, hoppas på att få med mej Ponthus så jag får sovsällskap ♥ ska hålla mej pigg så jag kan se ett desperate också, fast egentligen vill jag se Sex and the city 2 som jag fixat hem men jag kommer aldrig få med Ponthus på det.......

 

Gud vad jag skriver mycket, RUNDAR AV NU VETTJA!

pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0