hejhej hemskt mycket hej

Nu är pappa och fixar ett nytt simkort till mej, telia tyvärr men det får duga! Eller ja nu ringde han och sa att det kanske inte gick att ordna, eller ordna går det väl men det går inte att ställa av mitt halebop kort och han vill inte direkt betala för det och mitt nya kort i flera månader till. Anledningen till att jag byter till telia och får nytt nummer är för min nya mobil kom idag och den var visst bunden till telia. Bara att bita i det sura äpplet för jag vill ha den mobilen ja!

Gick och köpte chips och dricka och tog bussen till Ponthus efter skolan, tog hand om min sjukling hihi :) tog mej en promenad hem sen, skönt faktiskt! Klev nyss ur duschen och ska väl pilla lite på datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0