estet

Jag har gjort massa tester, såna där som säger vilken gymnasielinje som passar mej. Och alla säger exakt samma sak.. estet. Jag vill gå teater, försöker få tag på Timrå så jag kan få prata med hon som har hand om estetprogrammet och se om jag får pröva på att gå där en dag och se om jag trivs. Är så himla rädd för att inte trivas..

Men ändå såg jag nyss en liten filmsnutt, med musik, layout och sånt där. Och det är sånt vi gör på media och sånt vill jag också göra! Tusan vad jobbigt allt blev :o


Kommentarer
Postat av: issa

teknikprogrammet :D

2010-11-09 @ 15:31:59
URL: http://ibergman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tycker du ska stanna på media!! :)

2010-11-09 @ 15:32:33
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: pöppen

linda... fan va arg jag blir när jag läser sånt här trams,, va fan vill du mitt liv? förstöra det? tack...

2010-11-09 @ 17:29:15
Postat av: ddddd

vart hittade du den där sidan nånstans :) ?

2010-11-10 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0