dina föräldrar

Dag 3



Jag bor tillsammans med både min mamma och pappa, dom är gift och bor ihop och det är jag jäkligt glad för!

Min mamma
heter Kristina och jobbar som dagisfröken, hon har även en nätbutik på sidan om som heter butikfavorit , tycker ni kan kika in där :) får hem grejer därifrån typ hela tiden för folk beställer, alltid lika roligt för det är så söta saker :') hon och jag är rätt lika, både är glada, dryga, sociala och ganska lättretliga..

Far min heter Roger och han känner typ hela världen känns det som hah.. han har varit min hjälte och idol genom alla år, om det är några som är lik så är det han och jag också ;) båda är typ konstiga haha. Lite crazy. Han jobbar iallafall på office, vet inte riktigt vad det är men det måste vara nå viktigt för han jobbar typ jämt, är han inte på jobbet så jobbar han hemifrån.. även han har en internetbutik, Papperskungen, den fanns ju här i Timrå förut men har stängt igen nu och finns bara på nätet. Det är typ kontorsartiklar och det finner jag inte lika roligt hehe

Men ja det var väl dom de!


Kommentarer
Postat av: adam elite

fint linda ;D !

2010-11-22 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0