din dag

Dag 6



Ja jag har ju inte varit på skolan idag, ville inte dit idag så igår stängde jag av alarmet och lät mej sova ut. Vaknade klockan tio, läste lite i boken som ska vara utläst imorgon men har typ 175 sidor kvar (y) känns asbra! Ska ha bokredovisningen klar också, jösses.

Ja men direkt efter det fyllde jag en bunke med vatten och nå allren grej, plockade ur alla lådor och hyllor och hela fadderullan och gjorde rent! Rensade alla mina lådor och sånt, vikte alla kläder i garderoben, hängde tillbaks alla handdukar, dammsög, vek kläder, kastade kläder i tvätten osv osv.. att städa mitt lilla rum tog typ fyra timmar hahah.. så efter det tog jag mej en lunchpaus och åt makaroner och korv! Har ätit det typ hela veckan, tur för mej :D

Issa frågade om jag ville ut en sväng efter jag ätit klart och det ville ju lilla jag så jag klädde på mej ordentligt och började vandra! Haha jag hade täckbyxor, uggsen, dunjacka, vantar och björnfittan. Frös inte direkt kan man säga ;) medans Issa som till och med hade varit hemma och varit sjuk kom med tennisdojor, mjukisar utan långkalsonger och uppknäppt jacka. Hon frös däremot!

Ah kom hem kanske fyra, dammsög hela övervåningen haha snacka om igång tjej.. men ville göra mamma och pappa lite glad för dom skulle ju fått reda på att jag skolkade så kunde ju ha nånting att täcka över det liksom hehe.. sen kom Ponthus och vi har ju ätit på sibylla med familjen och sådär :) laddade ner en Beckfilm men han for hem så hann inte se klart den. Spelade the sims, hoppade in i duschen och nu sitter jag här!

Att jag kunde skriva såhär långt om en ändå så händelselös dag :o hoppla! Kände att det var bra för mej att hålla igång och göra saker hela tiden, blir typ emo av att typ bara sitta och göra ingenting eller att sitta vid datorn för länge så jag får väl börja städa hela dagarna då.. eller så umgås jag bara med folk, det lät snäppet roligare!

Men ähh godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0