det går inte att steka sås

Har nyss blekt håret, ser inte ut som att de blev nån skillnad ;o fast håret är blött nu så kan väl slänga in resultat när det är torrt. Men använde iof schwarzkopf blondering och den är inge vidare tycker jag.. men fanns inget annat i Timrå så man tager det man haver!

Har ätit mat också, haha har märkt att man inte kan steka sås iallafall! Skulle värma på taglatelli och ost/skinksås men kom på att mikron inte funkade så jag kastade ner det i stekpannan! Hade väl väntat mej lite godare resultat hehe.. men jag vart mätt och belåten iallafall! Det är det enda jag gjort idag, och busat och gosat med hundarna. Dom är så söta :') måste nog gå ut och gå med dom snart också, fast jag tycker att Linus ska göra det för han är också hemma och jag är den sjuka och han är bara den lediga! Så det så. Fast sjuk och sjuk, känner nu att jag skulle visst orkat med att gå på skolan..

Jajaja nu ska jag komma på nånting att göra,pisspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0