toppen barnvakten!

vilken toppen barnvakt jag är!

jag har poppat popcorn och kollat på tecknad film (okej jag kanske inte såg halva halvan ens men liiite såg jag iallafall!) så ville han lyssna på rock och dansa, så då gjorde vi det! sen skulle han helt plötsligt fäktas, och jag ställde upp. det är ju helt sjukt! åh just det, jag spelade spel med han också :) men jag fick inte han i säng i tid för han ville verkligen inte sova och jag ville verkligen inte läsa saga och laga välling.. men nu är mamma och pappa hemma iallafall så dom får ta över härifrån.

nu ska jag gå och ta mej lite flingor sen ska jag borsta tänderna och sådär, jag har sovmorgon imorn! ska vara på vivansborg kvart i nio, så det blir skönt det. sen ska väl jag och janine ut och springa sen får jag se vad jag hittar på! nånting blir det ju iallafall.

nej men nu stänger jag av,
hejdåååå



kollade på mobilen om jag hade knäppt nå bilder idag, en ynka hade jag lyckats knäppa! det där knåpade madde och zaboli ihop på min arm med maddes coola pennga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0