söndag

i natt drömde jag att det var poliser i hela timrå, överallt, och dom tog alla för dom cyklade utan cykelhjälm och var aspetiga och sa att "dom skulle få ply på den här pundarhålan" hahaha. fast cykling och att punda är ju inte direkt samma sak men så var det. sen drömde jag en annan sak också, men det kommer jag inte ihåg. eller jo just ja, det var nå skit på skolan.

godmorgon btw, vaknade tjugo över elva. fattar inte varför för jag sov inte förens efter två och det var inget ljud hemma och jag var inte kissnödig heller, varför vaknade jag liksom? :o störande men a. nu ska jag klä på mej och fika och sådär, sen ska jag dra mej mot ponthus. skulle ut och springa idag också, egentligen orkar jag verkligen inte men kanske ikväll..

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0