soligt

nu har jag nyss kollat igenom alla bloggar jag läser, inte en enda som hade skrivit något! gud vad tråkigt, får jag bli den första då så får jag sitta och läsa igenom min blogg om och om igen. inte heller har jag några bilder att bjuda på, men om linnéa lägger upp några från igår så kan jag låna några av henne :)

imorse blev jag väckt tio i tio för jag skulle gratta mamma på morsdagen innan familjen skulle åka iväg, bara jag och lukas hemma nu. när dom är hemma igen ska vi åka och äta hos mormor, det blir om kanske 1-2 timmar. så skulle jag nog vara med ponthus idag om det hinns, hoppas! tror det ska gå fint.

är rätt så hungrig nu, men känns inte som det är nån mening att äta nu får då kommer jag inte vara hungrig sen.. men jag såg att det fanns nötter och det älskar jag så några såna tar jag gärna,
hihi puss

åh förresten så låg jag och solade förut! men det var knappt tio minuter satt.. det blev så kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0