såhär mycket brukar inte jag tänka på mornarna! :o

igår satt pappa och hjälpte mej att träna på replikerna i vårshowen, det gick fint det! så nu kan jag iallafall dom två första scenerna utantill, får be han om mer hjälp ikväll. är det något jag är bra på att lära mej och komma ihåg så är det repliker, synd bara att det inte funkar i skolämnerna.. fast det har väl med viljan att lära också, det är ju liksom inte precis lika roligt att sitta och plugga in en so bok som repliker ur en pjäs, haha.

själv har jag varit helt färdig för skolan redan halv åtta, och jag börjar inte förens kvart över.. hade kunnat sova lite mer där ja! men icke. var dessutom så pissnödig när väckaren ringde så jag kunde inte somna om, höll inte på att kunna somna igår kväll heller för jag var så pissnödig haha. och nej jag orkade verkligen inte gå på toa! låg och spelade spel på mobilen, kunde avbryta när det gick så bra inte. dessutom orkade jag inte tända lampa, kliva upp, hitta nått att dra på mej så jag slipper gå ut nakenfis, gå på toa och sen klä av mej lägga mej och släcka lampan.. låter ju inte så jobbigt nu men är man lite halvtrött sådär så är det inte så kul! vet inte när jag somnade igår, hade skitsvårt att somna. måste varit runt två, och jag gick och la mej typ tolv.

åh, förresten vet ni vad jag och janine ska göra idag igen då! vi ska ut och springa eljuspåret :) eller hur tusan stavas det? elljusspåret? elljuspåret? haha allt det ser fel ut :o det är iallafall el ljus spåret vi ska springa. ska väl försöka få till så det blir så lite springa som möjligt och mer gång.. gillar det mer ja. springa är alltför jobbigt! sist tvingade janine mej att gå ner för en jättebrant backe och springa upp för den, då var jag redan slut och då hade vi liksom inte ens börjat komma igenom spåret :o nog för janine också vart lite slut då ;) hehe.

asså gud vad jag skriver, nu tänker jag lägga av. så det så! dessutom så ska jag vara snäll och skjutsa ponthus till skolan idag :) haha jag ska visa han en video på han som jag har på min mobil som jag tycker är skitrolig :D

vi hööööörsssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0