oops

ojdå, här hade det inte skrivits en rad under hela dan..! kan ju berätta vad jag haft för mej då :)

jag har ju varit med ponthus eftersom han sov här efter vi var i skönsberg och sen sandberget igår. så var vi här ett tag, sen åkte vi hem till han. sen åkte jag ner till coop och handlade med karro! :) eller jag var sällskap åt henne när hon handlade, jag handlade inte ja. så åkte vi hem till henne och åt middag och sådär! efter ett tag åkte jag därifrån, då åkte jag hem hit och var med ponthus. vi var lite väl uttråkade ett tag för vi hade inget att göra och ville inte sitta inne, men det var ju inte det roligaste vädret ute heller satt.. fast vi tog en sväng genom timrå ändå, men där var det bara regnigt så vi åkte hem och kollade på taken, en asbra film! se den. så skjutsade jag hem för inte så länge sen, åkte till janine och hälsa på i typ tio minuter efter det haha :) och nu är jag hemma igen!

nu hade jag tänkt att läsa lite bloggar för det har jag inte hunnit gjort på nå dar heller, sen ska jag gå och borsta tänderna och sova :)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0