nu äre skola igen

hopppppsan

här var det inte mycket skrivet! kan ju bero på att jag var på birsta med ponthus igår och inte hade nån dator med mej faktiskt, sen åkte vi till skb och skulle kolla om det var nå folk ute men det var bara emelie och johanna som satt ensamma på en parkbänk. men vi pratade väl lite med dom innan vi drog vidare hem :) hehe diggar det här med moppe, bara att vart man vill, när man vill!

och nu är jag as sugen på att se oc, det är så spännande :o det är ju beroendeframkallande. jag måste se!! men nu hinner jag ändå inte se nått, för jag ska börja min vandring mot skolan om sisådär tio minuter. och ja, jag går även om jag har moppen! vill ju inte bli fet bara för det. lite motion måste jag ju ge mej.. det jag inte fattar är att jag är as stel och känns som att jag har träningsverk när jag kört moppe :o hel skumt! kanske blir motion ändå? höhö.

nu på morgonen har jag tagit en dusch, fikat och städat mitt bombnedslag till rum. nu behövs det bara dammsugas och sladdas! sen är det fint härinne.

idag ska jag och linnéa åka och kolla på dans, under skoltid woho! minns inte vart eller när men a, läju få bättre information om det idag :)

jaja, nu ska jag gå och borsta gaddarna!
tjingg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0