mysponken

godkväll! eller snarare natt,

ikväll blev det ju grilling, men det blev vid majbrasan istället för petersvik. men det funkade ju lika bra det! var väl helt okej därborta, drog hem hit med ponthus typ elva nån gång tror jag.

men nu måste jag sova på en gång, fast så trött är jag inte :o men så fort jag släcker och lägger huvudet på kudden vet jag att jag kommer bli trött och undra varför jag inte gjorde det här tidigare.. hehe :) fast det nekade jag till förut när ponthus påstod att det var så, men joo de är precis så det funkar! :)

klockan tolv kommer karrokarramell hit och hämtar mej, vi ska åka till hedbergska och kolla på dans! det är linnéa och mathilda som ska dansa :) eller a dom ska dansa i sina grupper då, inte bara dom två. det blir kul! gillar att kolla på dans.

men ja godnatt då!
+ att min far fyller år imorn, och vad betyder inte derå?! KAKOR :D:D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0