mot karro

nu packar jag väskan, rullar fram moppen och drar mej mot karro. skit också att jag skulle rulla in den förut.. den är så jävelst tung så jag får ångest när jag måste släpa ut den på gruset! men men, vad gör man inte ;) enda anledningen till att jag tar moppen dit är för att jag vill testa hennes läskiga backe.. hehe.

sen imorn blir det först NATIONELLA I KEMI! det var ju skiiiiiiitkuuuuuuul! har till och med övervägt att skippa den för jag kommer ändå inte klara det, men a ska ge det en chans iallafall. failade riktigt hårt på provet och har omprov nån gång, men det blir det inge av. aja skit samma, sen ska jag och karro till stan och på kvällen blir det att orientera oss till hedbergska! ska kolla på media grejen.

ja men hejdårååårårå:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0