mhmmmm

hejhopppp

idag har jag varit på skolis, skittråkigt. åkte hem runt elva och åt och sådär, åkte tillbaks till ett för då var det bad! det var roligt, snacka om att alla flockades runt janines vattenkamera! haha. gick väl upp ur badet typ två-halv tre, tänkte vara med ponthus då men då skulle vi ses runt fem istället. så då hade ju inte jag nått att göra! så jag var med janine och claudia lite, innan det tvingade jag tell att hålla mej sällskap haha men till slut vare ingen kvar som kunde vara med mej så då fick jag väl åka hem då. där var det fisk som väntade.. blev mackor för min del! götttt. vill ha mer mackor men smöret är slut, synd. eller det finns mini lätta men det smakar typ plast!

aaaaaaaaaaaa så äre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0