kvällsinlägg sådär då!

hua, tror nog jag fått årets första myggbett :o eller snarare massa! kliar på massa ställen över hela mej, huhu.. om jag inte fått loppor då, men det tror jag då inte! är bra jobbigt iaf, dessutom så kan jag tillägga att det är en död nattfjäril på mitt fönster. slog ihjäl den med en tidning, HAHA hemskt det lät!! slog ihjäl den, mördarn :o men jag tycker att fjärilar är så äckliga, usch!

åh och vet ni vad jag och karro ska göra då? vi ska ha en klädbytar dag! så vi ska samla ihop en massa kläder som vi inte vill ha, så ska vi byta med varandra! plagg mot plagg liksom. haha vill ni veta hur mycket jag skrapat ihop då? :o jo nu ska nu få höra..

2 tjocktröjor
1 par leggins
2 strumpbyxor
2 såna som är som strumpbyxor men som tar slut vid låren typ
1 benvärmare
(haha)
11 tröjor

hehe hoppsan! hoppas karro har fått ihop lika mycket så kanske jag blir av med alltihopa! vore ju najs :) skulle ju verkligen inte tacka nej till lite förnying i garderoben min..

förresten så fick jag brev idag, haha det var bara en som hade sökt till timrå gymnasiums teaterlinje haha, som första handsval då.. så den linjen blev det inget av, tur jag tog den som andra handsval då. men så nu är det så om jag inte kommer in på media hedbergska så kommer jag alltså in på media nti :o usch, vill INTE gå där! jag vill ju gå på skvaderns teater isåfall.. attans! hoppas jag kommer in på hedbergska då. hoppas hoppas hoppas..!

men nu ska jag stänga av datorn och kolla på tv eller nått tills jag blir trött, är typ hyper nu hah :d
hihi hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0