kommmmmm

amen tja!

jag och janine har varit hurtiga idag också kan jag berätta :D vi for till spåret direkt efter skolan! tog oss runt två varv, härligt härligt. kunde ha gått så många mer men magen kurrade så det gick inte för sej. idag på skolan filmade vi in engelska filmen, något skämmig tjej jag är. hah, sen roade jag mej med att ringa runt lite på linnéas kontaktlista :d

jaja, ikväll är det iallafall att sitta barnvakt som gäller. TAR MER ÄN GÄRNA EMOT SÄLLSKAP! fast det kanske inte låter som det roligaste att sitta inne här och passa min bror.. fast han passar sej själv, sätt på en film och man hör inte ordet av han på nån timme. funkar fint, låter som en lätt match!

nu bör jag hoppa in i duschen, tror det skulle vara en bra idé.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0