JAG HATAR ER JÄVLA VIDER!!!!!!!!

JAG HAR SETT ÅRETS FÖRSTA PADDA! :|

eller ja, för mej var det årets första padda iallafall. och det var en skräckupplevelse! :o fulaste var ju ändå att jag och issa satt och pratade om paddor och sa att dom skulle förstöra för mej när jag skulle köra moppe och JA! det stämde. skulle köra nerför karros backa som är hemsk nog med all sten och allt haha, så vad ser jag? EN PADDJÄVEL! jag bara skriker som jag vet inte vad så jag får as ont i öronen för jag hade ju hjälmen på mej så saktar jag ner och tvärbromsar, sen kör jag i världens jävla fart därifrån och GUD VILKEN PANIK JAG HADE! det går inte att beskriva hur mycket jag hatar dom där vidriga djuren :o missfoster!!! ÅHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0