hjerta

hallådär allihopa, sådär på kvällskvisten liksom!

varför säger man kvällskvisten förresten? det är väl ingen kvist i kvällen :o knasigt det där med ord. höhö, aja runt sju efter jag varit klar med duschandet och allt så for jag och hämtade pooooonthus, åkte ner till ica för jag skulle köpa nudlar. haha jag och janine som ska vara nyttiga, bröt ju det där känner jag :( fast så himla onyttigt är det väl inte med nudlar. inte som pizza iallafall! åh, gud vad gott med pizza.. iallafall så har jag och ponthus kollat på little miss sunshine, men såg inte klart den för south park började hehe. det skulle inte vara nått maraton, dom ska bara visa dom 14 rankade bästa avsnitten heeela veckan, två avsnitt per kväll! gissa vem som inte vill missa ett enda..? kan det vara jag.

imorn är det min och karros efterlängtade klädbytar dag :D eller haha ja, efterlängtad från min sida iallafall. hon har ju så fina kläder så några av dom får ju gärna bli mina! bara för det så har hon väl plockat ihop massa kläder som hon växt ur och som jag inte kommer kunna ha ens haha :( fast ne det tror jag inte, hoppas väl inte på det iallafall!

men nu ska jag gå och fika,
 hrös öhrsörhsörhspärjsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0