hemmma

hejsan , nu är jag redan hemma från stan. hah, jag som inte skulle vara hemma förens vid åtta ikväll? men jag och karro blev less väldigt fort, så det blir inge hedbergska ikväll heller. istället ska jag, janine och karro ut och springa! ojoj, kan ju säga att jag skulle behöva en powernap innan.

fick iallafall med mej en tröja hem, kostade bara 29 kr haha! var ju inte helt fel när den egentligen skulle ha kostat 150. skulle ju hämta ponthus present idag också men inte hade den kommit.. får lite smått panik, men den skulle nog vara inne imorn. men orkar verkligen inte åka till stan imorn igen :o får be pappa hämta den efter jobbet om inte annat :)



men nu ska jag gå och käka, riktigt hungrig är jag! så spaghetti och skinksås kommer sitta bra :)
adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0