godnatt!





efter ljustorp så drog jag raka vägen till skönsberg! hade fått noga av att vara still jag ville ut bland mer folk ja, tyckte det var en mysig kväll :) hade det bra ja! åkte väl dit runt nio men halv tolv hade alla dragit så då fanns det liksom inte så mycket mer att göra. tog med mej ponthus och for hem hit, fast här blev vi bara sittandes en stund innan jag skjutsade hem han. jag har kämpat med kamerasladden sen dess, den har blivit riktigt dålig, man måste trycka in den skithårt i kameran för att det ska funka. tog ett tag innan jag knäckte det dessutom.

nu hade jag bara tänkt att läsa lite bloggar sen ska jag sova,
snygg bild på linnéa btw va? :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0