ganska bra ändå

idag hade jag förberett mej på..

.. regn, molnigt & kallt
.. fisk uppe på maten

men det blev ju motsatsen! :) tack och lov för det, det är fint väder och det är spaghetti och köttfärsås däruppe. fast ändå så hade jag velat tagit nån stor mysig tröja, en fet halsduk och ett par mjukisar och bara mysa på och ha det varmt och gott i tjockkläder. jag tycker det är det som gör så det är lite mysigt med vinter, att ha tjockkläder! fast det tänker man ju inte på förens när det börjar bli varmt och man inte kan ha såna kläder. när det väl var vinter ville jag springa runt i shorts ju! och det verkar ju som att det inte är långt kvar till det heller :)

åhh jag känner att det är en sån här dag då jag känner mej äcklig och bara vill hem och duscha! det var ju synd, jag som bara duschade kroppen imorse för jag hade tänkt träna efter skolan. aja får hoppas att jag överlever! ska dessutom vara med på gympan (y) bara det inte är utegympa ;o ja och ikväll ska jag vara med ponthus :) det längtar jag mest till. eller haha, jag längtar ju egentligen varken till gympan, skolan eller att träna! jag längtar tills jag får komma hem bara!

jaja, men nu ska jag gå och borsta tänderna
adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0