första maj



hej på er

just nu ligger jag och väntar på att tiden ska gå, ska till karro sen och vara med henne och issa men karro skulle säga till när jag kunde åka. fördriver tiden genom att fundera ut vad jag ska ha på mej idag! dagens i-landsproblem, haha.

asså ja vad har jag att säga? inget särskilt, ponthus sov här i natt men han stack för ett tag sen. jag låg och funderade på hur jag skulle bo när jag blev stor, alltså när jag är 30-års åldern nånting. hah, att jag ens orkar tänka på det nu kan man ju undra! jag tror jag kommer sluta upp som en riktig svensson på ett villa område med massa barn och sånt. även om jag snackar om att mina ungar ska få växa upp i miami.. men jag tror jag skulle få sån hemlängtan tillbaks till sverige! till timrå. trivs bra här, faktiskt.

eftersom min hjärna inte är så igång så ska jag fixa lite nu och inte skriva nått mer, jag ska:

1. klä på mej

2. föna håret

3. ta nånting att äta

så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0