:''(

asså förlåt för språket i förra inlägget men alltså ni anar inte :o ni gör bara inte det! sen skrämde jag upp mej hela vägen med om jag hade kört på paddan hade den snurrat runt där i hjulet alldeles kletig och slemmig och sen hade den farit RAKT UPP IN I MIN HJÄLM OCH IN I MIN MUN! och det gör mej så spyfärdig så det finns inte!!!

huuuuuaaaa.... :'o

jaja.. jag och karro har iallafall legat och snackat, varit på prommis, suttit i skogen vid skolan och bakat chokladbollar! eller ja, karro bakade chokladbollar och jag satt och åt smörgåsrån och kollade på :) det är det som kallas teamwork! toppenbra.

nu ska jag stänga av datorn, hjälpa mamma med bullarna och sen bums i säng.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0