don't trust the hoe

tjenixen

nu är jag hemmmmma, eller kom hem för ett tag sen men var ju tvungen att käka lite kakor serru :) gott! fast inte så gott som jag hade väntat mej. men det var ju lika bra det! dansarna var iallafall skitduktiga, lite drygt bara att det var pardans mellan typ varje nummer. seeegt. så efter pausen gick jag, karro och linnéa x2 ner på stan. jag och kempe åkte lite moppe också :) kuligt! hennes känns så liten jämfört med min, känns bra mycket skönare :o så filmade linnéa mej när jag balanserade en flaska på huvudet och skulle sjunga nationalsången haha nödvändigt, den ska hon iallafall skicka till mej sen! heh.

men nu ska jag gå och byta om, och ikväll ska jag vara med ponthus! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0