candy


idag har jag lånat ponthus batman tröja, hehe

nu kom mamma nyss hem, vi skulle kunna åka på en gång nu för hon ska ändå inte äta. men nä då ska hon sitta i solen i en halvtimme, åh! jag vill på birsta, ska få klackskor till balen och allt. vad ska jag roa mej med då? jag är inte heller hungrig jag vill åka på birsta och äta glass.. tjock jag är, haha idag har jag frågat alla om dom har godis men ingen hade, eller jo tobbe åt en av hans, sen fick jag världens chokladsug men det fanns ingen choklad! så när jag kom hem åt jag massa smörgåsrån med smör, yummi! och nu vill jag ha en mcflurry, hehe. också vill jag ha en piggilin! undra om jag kan få båda :o tro inte det ja!

men ska väl gå ut i solen med mamma jag också då. har ju inget bättre för mej,
 hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0