birre

hahah har suttit och betraktat lukas den senaste timmen, han frågade mamma om han fick åka till stan och vara ute och grilla med några kompisar ikväll. mamma sa nej för hon tycker inte att lukas som går i femman ska åka och ränna runt i stan med folk hon inte känner, åh och jag kan riktigt se hur arg han bli. han är sååå jag :D hahaha alla ord han använder och ALLT, gud precis så som jag var! en mini-me. tror allt för mycket och mamma hon förstår ju inte ser ni, haha. eller ja, det är ju en sak som skiljer oss åt. fick jag inte så vart jag arg, men gjorde det ändå. fast jag sa ju att jag gjorde nånting heeelt annat! men lukas är en ärlig kis han, skulle inte kunna ljuga för mamma. tur det :)

jaja iallafall så är jag hemma från birsta nu då, fick mej en skolavslutningsklänning :) också la vi undan en balklänning för jag skulle fundera på den. den är så maffig :o ser ut som en riktig prinsessklänning, men jag är ju ingen prinsessa! blir ju helt fel. men tror jag ska köpa den ändå för den var så söt..

har tripplat håret så ser ut som en jädra pudel.. ska gå och göra nått åt saken nu,
hjälp mej

höhhhhhhhhhöööööööööööööhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0